Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2007

ΣΤΑΣΗ - ΒΑΔΙΣΗ - ΑΝΑΠΝΟΗ








ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ 

Είναι πολύ σημαντικό αφού τηρούμε αυτές τις τρεις αρχές, να γυμναζόμαστε 
σε τέσσερις κατευθύνσεις:

Α. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΥΡΟΥΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΣΕΩΝ
Β. ΜΥΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ
Γ. ΑΝΤΟΧΗ
Δ. ΚΑΛΗ ΑΙΜΑΤΩΣΗ

ΕΠΙΣΗΣ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ! 
ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΕΝΩ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ! 
ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 

ΜΑΣ! 
Η ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΣΚΕΨΗ, ΜΑΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ, 
ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΙ 

ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΚΟΜΑΤΙΑ. ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 
ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕΥΟΥΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΛΟΓΙΚΗ! ΑΡΑ 
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ  
ΟΡΙΟΘΕΤΗ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ!
Σ Ω Σ Τ Η  Σ Τ Α Σ Η
Πρέπει  να διατηρούμε τη σωστή στάσηόταν περπατάμεόταν καθόμαστεόταν  στεκόμαστε όρθιοι αλλά και όταν κοιμόμαστεπαρόλο που το τελευταίο είναι 
 δύσκολο αρχικά, στο τέλος το σώμα συνηθίζει και σιγά σιγά κοιμάται με τον τρόπο που θα του μάθουμε.  Όταν περπαταμε καλο ειναι να εχουμε ισιο το σωμα, χαλαρούς τους μύες, να μην καταβάλουμε ιδιαίτερη προσπάθεια και να μην πιέζουμε τον εαυτό μας διότι πρόκειται στην ουσία περί ελεγχόμενης πτώσης άρα το μόνο που χρειάζεται είναι περισσότερος έλεγχος και λιγότερη προσπάθειαΑς αφήσουμε το σώμα μας να ρέει σαν το νερό...
Oταν στεκόμαστε πρέπει να φροντίζουμε να μοιράζουμε το βάρος και στα δυο 
πόδια, να μην στηριζόμαστε περισσότερο στο ένα πόδι και οταν θέλουμε να 
φθάσουμε κάποιο αντικείμενο καλό ειναι να πηγαίνουμε κοντά του με βήμα 
και όχι τείνοντας απλά το χέρι μας, διότι έτσι κακοποιούμε την σ. στήλη μας.
Όταν καθόμαστε καλό είναι να ακουμπά η μέση μας στο κάθισμα και όχι το 
ανώτερο τμήμα της πλάτης διότι το τόξο που δημιουργεί η σ. στήλη βλάπτει τη 
μέση αλλά και χαλά τη σωστή στάση μας αφού προοδευτικά δημιουργεί 
ΚΥΦΩΣΗ κοινώς καμπούρα με όλα τα επακόλουθα.
Η καλύτερη στάση για τον ύπνοθεωρώ οτι είναι η πλάγια με αρκετά λυγισμένα 
τα γόνατα και τα ισχία όχι όμως σε υπερβολικό βαθμόΕνα μαξιλάρι ανάμεσα στα δυο γόνατα βοηθά επίσης πολύ, και πρέπει να θυμόμαστε οτι το μαξιλάρι του κεφαλιού  πρέπει να στηρίζει επαρκώς το λαιμό (ΑΜΣΣ) και όχι μόνο το κεφάλι.
Β Α Δ Ι Σ Η
Αποτελεί απόλυτη πεποίθηση μου το γεγονός οτι η βάδιση ειναι η ανώτερη γυμναστική που μπορεί να κάνει το ανθρώπινο σώμα, ειναι απόλυτα αναγκαία για την διατήρηση της ίδιας της ζωής, και βοηθά αποτελεσματικά στην καλή λειτουργία του πεπτικού, του κυκλοφορικού, του αναπνευστικού, του μυοσκελετικου συστήματος αλλά και ολόκληρου του οργανισμού .
Ενώ λοιπόν η Β Α Δ Ι Σ Η προσφέρει όλα αυτά τα καλά στον άνθρωπομπορεί να γίνει και τροχοπέδη εάν δεν γίνεται σωστά, για αυτό λοιπόν πρέπει να φροντίζουμε όχι μόνο να περπατάμεαλλά να περπατάμε σωστά
Σ Ω Σ Τ Η Β Α Δ Ι Σ Η  λοιπόνΠρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν τους εξής κανόνες:
Α. Δεν σκύβουμε εμπρός ούτε στο πλάι όταν βαδίζουμε
Β. Δεν καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια. Η βάδιση είναι ελεγχόμενη πτώσηέλεγχο χρειάζεται και όχι προσπάθεια.
Γ.  Διατηρούμε το σώμα χαλαρό και ειδικά τα χέρια, τα οποία συμμετέχουν στην κίνηση.
Δ. Αναπνέουμε βαθιά και ήρεμα καθώς βαδίζουμε.
Ε. Προσπαθούμε να βαδίζουμε σε ανοικτό χώρο και όχι μόνο μέσα στο σπίτιΕίναι πολύ σημαντικό
ΣΤ.  Καλό είναι και ανάλογα με την κατάσταση της υγείας του ανθρώπου αλλά και τη φυσική του κατάσταση να αυξάνεται βαθμιαία ο χρόνος από 15 λεπτά έως 1 ώρα η και περισσότερο.
Ζ.  Πάντοτε πρέπει να παρακολουθούμε την υγεία μας κάνοντας συχνά εξετάσεις και να ρωτάμε το γιατρό μας για οποιαδήποτε μορφή άσκησης.

ΑΝΑΠΝΟΗ

SHIN KOKYO SANADEN(τρεις ασκησεις αναπνοων καθησμενος σε seiza)
1.Ich Καθόμαστε με την πλάτη σε ευθεία  ρίχνουμε το κεφάλι προς τα πίσω και εισπνέουμε βαθιά γεμίζοντας με αέρα την κοιλιά μας.
Κρατάμε τον αέρα για 2 δεύτερα και εκπνέουμε κατεβάζοντας το κεφάλι μας προς τα κάτω.
2.Ni Καθομαστε με την πλατη σε ευθεια, ρίχνουμε το κεφάλι στο πλάι δεξιά ανοίγοντας το δεξί χέρι και προσπαθούμε να γεμίσουμε αέρα την δεξιά πλευρά μας. Κρατάμε τον αέρα για 2 δεύτερα, φέρνουμε το κεφαλι εμπρός κλείνοντας το χέρι και εκπνέουμε. 
Επαναλαμβάνουμε 
 το ίδιο και στην αριστερή πλευρά.
3.San Καθόμαστε στο πάτωμα με τα πόδια τεντωμένα εμπρός μας, φέρνουμε το σώμα προς τα πισω εισπνεοντας,κραταμε τον αερα για 2 δεύτερα και εκπνέουμε κάνοντας επίκυψη επάνω στα τεντωμένα πόδια μας.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΣΗΜΑΚΗΣ
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ-ΚΙΝΗΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ Μ.ΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΩΝ
ηλ. διεύθυνση: papasimakis@yahoo.gr τηλ: 6975738684



Δεν υπάρχουν σχόλια: