Κυριακή, 5 Αυγούστου 2012

Επίπεδη κοιλιά


Οι γιατροί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου!


"Η παχυσαρκία εκτός από πολλές άσθένειες συνδεδεμένες με αυτή μπορεί να οδηγήσει σε μόνιμη παραμόρφωση της σιλουέταςλόγω της ανάπτυξης των οστών, τα οποία προσαρμόζονται στη σωματική μάζα.Τα παχύσαρκα άτομα οφείλουν τάχιστα να αρχίσουν αγώνα με τα περιττά κιλά καθώς αργότερα συνήθως δεν ύπάρχει επιστροφή."

» Επίπεδη κοιλιά

1. ρούφα τη κοιλιά Η καλύτερη άσκηση για τους κοιλιακούς μύες είναι η διατήρηση τους σε τεντωμένη θέση όσο πιο συχνά γίνεται.

2. Να τρως μήλα. Χάρη σ'αυτό τα έντερα δουλεύουν καλύτερα και αποδοτικότερα.

3. Να αποφεύγεις τις μπανάνες. Περιέχει πάρα πολύ άμυλο το οποίο εύκολα μετατρέπεται σε λίπος

4.
Μην πίνεις μετά τα γεύματα. Τα υγρά αραιώνουν τα πεπτικά υγρά και είναι αιτία για την πιό αργή λειτουργία των οργάνων.

5. Μην τρως πριν τον ύπνο. Να θυμάσαι, ότι ο οργανισμός το βράδυ καίει θερμίδες μερικές φορές πιό αργά απ'ότι την ημέρα.
http://pkx4.medicalnewsreporter.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: