Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

«Όχι» στο στρέτσινγκ για προθέρμανση


Ολοένα περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι οι στατικές διατάσεις μπορεί να υπονομεύσουν τις επιδόσεις στην γυμναστική, δίχως να ελαττώνουν ουσιαστικά τις πιθανότητες τραυματισμού.
Η γυμναστική είναι στο DNA μας
Η ροπή προς τη γυμναστική - ή η έλλειψή της - έχει γενετικές ρίζες, αποκαλύπτει μία νέα μελέτη. Ωστόσο, η προδιάθεση για... καθισιό δεν ισοδυναμεί με καταδίκη: ό,τι κι αν «λένε» τα γονίδιά μας, έχουμε πάντοτε τη δυνατότητα επιλογής.
Η άσκηση γυμνάζει και τη μνήμη
Η τακτική άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη, ακόμη και σε μεγάλη ηλικία που η έκπτωσή της βρίσκεται σε εξέλιξη, αναφέρουν καναδοί επιστήμονες. Μάλιστα, διαφορετικά είδη άσκησης φέρονται να επιδρούν σε διαφορετικές περιοχές του εγκεφάλου με διαφορετικό τρόπο.
Η προπόνηση που κόβει την όρεξη
Νέες μελέτες δείχνουν πως αν ασχοληθούμε με το κατάλληλο είδος γυμναστικής, μπορούμε όντως να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρά το σώμα μας με το φαγητό. Και αυτό δεν έχει σχέση με την καύση των θερμίδων αλλά με τις ορμόνες που επηρεάζει η άσκηση.
Στο γυμναστήριο ή στο ύπαιθρο;
Αν και οι χάρες του γυμναστηρίου είναι προφανείς, ολοένα περισσότερα επιστημονικά στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γυμναστική σε υπαίθριους χώρους δεν μπορεί να υποκατασταθεί από εκείνη σε έναν κυλιόμενο διάδρομο ή στατικό ποδήλατο.
Καλύτερος για την καρδιά ένας μεγάλος περίπατος την ημέρα
Οι παρατεταμένες, χαμηλής εντάσεως δραστηριότητες, όπως το περπάτημα, προστατεύουν περισσότερο την καρδιαγγειακή υγεία, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Μάαστριχ.
Η γυμναστική προστατεύει από τον καρκίνο του προστάτη
Η συστηματική γυμναστική μπορεί να ελαττώνει γενικώς τις πιθανότητες εκδηλώσεως καρκίνου του προστάτη και ειδικώς τον κίνδυνο να παρουσιάσει ένας άνδρας σοβαρή μορφή της νόσου, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Η γυμναστική αυξάνει την αποτελεσματικότητα του αντιγριπικού εμβολίου
Οσοι σκέφτονται να κάνουν το αντιγριπικό εμβόλιο καλό είναι να ξέρουν ότι η γυμναστική μπορεί να αυξήσει την αποτελεσματικότητά του - και για μέγιστο όφελος, πρέπει να γυμναστούν την κατάλληλη στιγμή και με την κατάλληλη ένταση, σύμφωνα με νέες μελέτες.
Ένας περίπατος μετά το φαγητό προστατεύει την καρδιά
Ένα γεύμα με πολλά λιπαρά μπορεί να μην είναι τόσο επιζήμιο για την καρδιά εάν φροντίσουμε να κάνουμε μία βόλτα σύντομα μετά την ολοκλήρωσή του, σύμφωνα με μία μικρή ιαπωνική μελέτη.
Πρωταθλητές μακροζωίας οι αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων
Ορισμένα αθλήματα μπορεί να είναι καλύτερα από άλλα για την παράταση της ζωής, αποκαλύπτουν δύο νέες μελέτες που πραγματοποιήθηκαν σε αθλητές οι οποίοι συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες από το 1896 και μετά.
Καλύτερα μεσημέρι η γυμναστική
Νέα επιστημονικά ευρήματα αποκαλύπτουν ότι η γυμναστική το μεσημέρι ή πολύ νωρίς το απόγευμα μπορεί να «ξαναρυθμίσει» το βιολογικό μας ρολόι, παρέχοντας πολλά οφέλη στον οργανισμό.
Καθίστε στο πάτωμα για να μάθετε πόσο θα ζήσετε
Θέλετε να μάθετε πόσο θα ζήσετε; Δοκιμάστε να καθίσετε στο πάτωμα και να σηκωθείτε, δίχως να στηριχθείτε πουθενά - ούτε καν στα γόνατά σας, συνιστούν επιστήμονες από τη Βραζιλία.
Οι αθλητές ζουν περισσότερο και καλύτερα
Οι αθλητές που συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες ζουν κατά μέσον όρο 2,8 χρόνια περισσότερα απ’ ό,τι οι κοινοί θνητοί, σύμφωνα με μία νέα ανάλυση. Ωστόσο, όλοι μπορούμε να κερδίσουμε χρόνια ζωής.
Η υπερβολική γυμναστική κόβει χρόνια απ’ τη ζωή
Είναι μία είδηση που πρέπει να λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν οι ασκούμενοι: η υπερβολική γυμναστική όχι μόνο δεν προσθέτει χρόνια στη ζωή, αλλά της κόβει κιόλας, διότι εξαντλεί πρόωρα την καρδιά.
Περπάτημα, κηπουρική «ρίχνουν» τη χοληστερίνη όσο τα φάρμακα
Αν έχετε κακή φυσική κατάσταση και υψηλή χοληστερίνη, μην βασίζεστε μόνο στα φάρμακα για να προστατεύσετε την καρδιά σας: βάλτε στη ζωή σας και απλές δραστηριότητες, όπως η κηπουρική ή έστω λίγο περπάτημα, συνιστούν επιστήμονες από την Ουάσινγκτον.
Η ορμόνη του έρωτα «ντοπάρει» τους αθλητές
Τι σχέση μπορεί να έχει η «ορμόνη του έρωτα» με τα ομαδικά αθλήματα; Εν πρώτοις καμία, αλλά η σύγχρονη ιατρική έρευνα άλλα δείχνει, αναφέρει η εφημερίδα «Νιου Γιορκ Τάιμς».
Πώς θα σηκωθούμε από τον καναπέ
Μια νέα έρευνα δείχνει πως η μελλοντική υγεία, το αδυνάτισμα και η εικόνα του σώματος δεν αποτελούν επαρκή κίνητρα για άσκηση. Αντί γι’ αυτά, ίσως πρέπει να αρχίσει να προωθείται η γυμναστική ως κάτι πολύ πιο άμεσο: ένας άριστος τρόπος για να αυξήσει κάποιος τη σημερινή ευεξία και ευτυχία του
Η γυμναστική κάνει καλό στο σπέρμα
Οι άντρες που θέλουν να αποκτήσουν παιδιά, καλό είναι να αρχίσουν να γυμνάζονται συστηματικά, αλλά δίχως να το παρακάνουν. Μία νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι η ήπια γυμναστική βελτιώνει την ποιότητα του σπέρματος, βοηθώντας τα σπερματοζωάρια να κολυμπούν καλύτερα.
Η γυμναστική αποτρέπει τη συρρίκνωση του εγκεφάλου
Η συστηματική γυμναστική μπορεί να σταματήσει την συρρίκνωση του εγκεφάλου και να επιβραδύνει τα σημάδια της γήρανσης που σχετίζονται με την άνοια, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου.
Γυναίκες: Κίνδυνος για τα γόνατα από την άσκηση πριν την περίοδο
Οι γυναίκες που γυμνάζονται, ίσως πρέπει να αποφεύγουν την προπόνηση την εβδομάδα πριν από την έμμηνο ρύση, διότι υπάρχει αυξημένος κίνδυνος τραυματισμού, συνιστούν αμερικανοί επιστήμονες.
Η πρωινή γυμναστική «κόβει» την όρεξη
Αν θέλετε να αδυνατίσετε, ίσως πρέπει να κάνετε λίγη γυμναστική το πρωί, διότι μία νέα μελέτη αποκαλύπτει πως η πρωινή προπόνηση μειώνει την επιθυμία μας για φαγητό.
TA NEA Logo

Δεν υπάρχουν σχόλια: